keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Bodypumpia kotona?

Olen vuosien varrella tehnyt aika ajoin itsekseni bodypump-rutiinia kotona, kun en ole pystynyt tai jaksanut lähteä salille jumppailemaan. Treenaaminen on toki yhtä tehokasta myös omassa kotikolossa, jos vain jaksaa tehdä kaikki liikkeet loppuun asti eikä anna itselleen sen enempää armoa kuin jumpassakaan. :)

Sen sijaan varustetasoni on hieman tee-se-itse -tyylinen... Jumppamattona toimii pörrömatto, ainoat painot ovat lapsuuden kodista raahatut metalliset ja oikeasti setäni itse tekemät käsipainot eikä steppilautaa edes ole. Näillä kyllä onnistuu jotenkuten jumppailemaan, mutta olen harkinnut myös kunnon varusteiden hommaamista. Alla olevat suloisen tyttömäiset tuotteet metsästin NetAnttilasta ja saa nähdä, klikkailenko ne piakkoin ihan kotiin asti! :)

3 kommenttia:

  1. Mul on toi sama matto! :D ihanat noi painot ja lautakin! -ruttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistelinki et tollanen olis pilkotellu sieltä sun sohvapöydän alta... :D

      Poista
  2. mulla on kans pinkki jumppamatto jo tuo pump-setti :P Ainut vaa että pump-setti ei ollut ihan yhtä kätevä ja hyvä ostos kuin ajattelin. Tarvii ostaa erikseen käsipainot ettei koko ajan oo vaihtelemassa painoja :P
    Ja mulla ainakin nitkuu noi painolevyt vähän kun tangon laskee maahan.

    VastaaPoista